Fatmaacylnn Tetanoz aşısının 1.dozu en geç kaçıncı haftada olur? Tetanoz aşısı olmasak ne olur aramızda olmayan var mı acaba?
Gokturkmom_ Fatmaacylnn 1.dozu 26.haftamda 2.dozu 30.haftada oldum.Sorduğumda doğuma 4 hafta kalana kadar vurulabildiğini söylediler
Wg12 Fatmaacylnn Beni sağlık Ocağındaki Hemşirem aramıştı sağolsun ona göre gittim sizide bilgilendirmeleri gerekirdi Aşı gelince en azından
Fatmaacylnn Wg12 yaa öyle mi ben 25 haftalık oldum ama daha aşı olmadım gidip Bi sorsam mı en son sorduğumda elimizde aşı yok demişlerdi
Wg12 Fatmaacylnn bu haftaya kadar ikisinide vurmaları gerekirdi sorun tabi Sağlık ocağında yapıyorlar
Gokturkmom_ Fatmaacylnn Ben ikinci aşı için gittiğimde yok dediler eczaneden kendim temin ettim 200 tl ücreti var aşının
Fatmaacylnn Gokturkmom_ anladım çok teşekkür ederim o zaman hala geç kalmadım ama yinede gidip Bi sorayım 🥰
Fatmaacylnn 2018Bebe o zaman benim ki de anca hemşire iğne gelirse haber ederim demişti o yüzden olamamıştım bende gidip Bi sorayım olmazsa alıp yaptırayım çokta geç kalmadan
2018Bebe Fatmaacylnn Bende 92liraya aldım ecz arası farklı fiyat oluyor kim nasıl geçirirse vallah.Aynı iğne sonuçta