_-7_- Fatmaacylnn erken doğum rıskım vardı rahım ağzı açıklığım progestan vs kullandım tahım ağzı açıklığım duzeldıgı ıcın aşı oldum. Aşıyı sadece 1 hafta bekledım olmadığı uçun
Gulperi8 Fatmaacylnn 19 haftalığım daha vurulmadım 1 yıl önce işten dolayı vurulmuştum pek vurulmak istemiyorum 10 yıl koruması var diyorlar çünkü
Donaldvetomris Fatmaacylnn ben aşı bulamıyorum sağlık ocağı aşı yok diyor 2 aya bile gelmeyebilir dedi hemşire 😑
Tgbashnn Bende yaptırdım doktorum yaptırmamı söyledi 22.haftada tek dozu oldum ikinciyi hala olmadım kararsızım geçen banyoda düşüyordum topuğum duşakabinin kenarına çarpıp kanadı öyle olunca iyiki olmuşum dedim
Fatmaacylnn Tgbashnn bende çok kararsızım alıp yaptırsam diyorum bi geç kalmadan bide yaptırmasam mı acaba diyorum
Donaldvetomris Fatmaacylnn ben 14 haftama gireceğim ama hemşire 20. Haftana kadar bile gelmeyebilir dedi evet olmazsa önce şikayet edeceğim aşı yok diye sonra kendim alıp yaptıracam veya özelde yaptırırım
Tgbashnn Fatmaacylnn ben doktorumu dinledim riskli gebeliğim var adam benim kötülüğümü istemez diye düşünüyorum
poyrazege1503 Fatmaacylnn 1 doz vuruldum sadece 6 sene önce bi tane vurulmuştum doktor 1 doz yeterli dedi