Nuraaaay11 emel16 bebek hareketlerini nerelerde hissediyorsun sancı vs gibi durumlar bar mı sende tatlım
emel16 Nuraaaay11 var var evet ben bir de serklajlıyım,, bebek hareketleri değişiyo bazen aşağıda bazen bazen ortalarda
Aurorares Nuraaaay11 yaeın 29 olcacafız bazen göbek deliği bazen aşağı bazen yanlar ama bugün sağ kasık ve yanlarda bıçak batıyormuş gibi alt tarafta bi zonklamamı sancı mı ne oldugunu bilmedigim bir şey yaşıyorum.
Yenianne6161 Nuraaaay11 valla 29 hafta çok hızlı geçti 7-8 hafta da öyle geçer diye düşünüyorum 🤣🤣🤣 korkma korkmaaa
Nuraaaay11 Yenianne6161 yok korkmuyorum da erken doğma riskimiz var biraz daha dayansın diye dua ediyorum 32-33 olsak yeter , dua et 🥺
Yenianne6161 Nuraaaay11 Allah’ın izniyle hiç birsey olmaz bol bol dinlen caniminici bol sıvı tüket bu kadar hafta direnen 3-4 hafta daha direnir Allah büyük
bebis272727 Nazo77 cinsiyeti net belli değil maalesef . Bir kız bir erkek diyorlar net birsey söylemiyorlar . Ben daha hastane çıkışı falan da hazırlamadim. Geç olmaz değil mi kızlar r r r.