bebis272727 Nazo77 cinsiyeti net belli değil maalesef . Bir kız bir erkek diyorlar net birsey söylemiyorlar . Ben daha hastane çıkışı falan da hazırlamadim. Geç olmaz değil mi kızlar r r r.
Nazo77 bebis272727 Aaa keşke ben bilemeseydim 😅 hayırlısı olsun.Bence 0-3 ay almalısın ya en az 3-5 takım artık doğunca yaparsın alışverişi yapacak birşey yok
12345ss 31 haftadan selam kızlar zaman yaklaştıkça korku heyecan artıyorr nasıl olcak bilmiyorum heyecanlıyım çok sizde de öyle mi🙄
12345ss Bir de kızlar sizde de oluyor mu alt tarafınız da zonklama veya yürürken eğilip kalkarken ağrı oluyor mu bnde oluyor ya acaba zaman daraldı dye mi açılıyor mu
Mavi-yt Nazo77 meryinthemood meryinthemood yaşadığım ağrı demek ki çatı ağrısıymış bende 27 de başladı aşırı derecede ağrıyor gece uykularımi bölüyor sizin de öyle mi
Yprkk Nuraaaay11 29+2 olduk biz de 🙏🏻🌸 geçen hafta çatı ağrısı pik yapmıştı da bu hafta rahatım çok şükür
Fatmafiliz meryinthemood doktora danıştım ama normal dedi krem falan da yazmadı ne kadar süre de geçer acaba