Whitecolour yaa sizde yaşadınız mı bu durumu bende bir haftadır var magnezyum kullanıyorum ekstra takviye de alıyorum ama hâla geçmedi hatta sol kolum daha şiddetli oluyor diye tedbir amaçlı ekg felan bile çekildi çok şükür bişey çıkmadı onda ama inşallah bu uyuşukluk da geçer çünkü çok bunalttı zaten zor bi hamilelik geçiriyorum hâla mide bulantılarım devam ediyor benim prilamla yola devam ediyorum onu içmediğimde kafamı kaldıramıyorum artık sürekli çıkarmaktan 🥹