Rabiamina Nuraaaay11 bir yandan heyecan bir yandan korku içinde ben de 29 haftalık olarak bekliyorum 🥰
Havvabektas Nuraaaay11 Allah hepimizin sağlıklı kucağımıza almaya nasip etsin inşallah ben bugün 30 haftalık oldum
meryinthemood Nuraaaay11 ben de 29+4′üm heyecanlı bir şekilde ilerliyoruz oğluşumla💙 sizde de çatı ağrıları kasık ağrıları başladı mı kızlar
Brgmde Nuraaaay11 bizlerde gelseydik bi 23 deyiz zor geçiyor şükrüler olsun allahım hamileliği bizlere nasip ettiği için genede . Baş dönmem oluyor ya Kanımyetmiyo galiba
Nuraaaay11 meryinthemood Ara sıra rahim kasılmaları oluyor yalancı sancılar sanırım bünye kendini hazırlıyor ya normal yani artık onun dışında bi ağrım olmuyo
Mavi-yt Nazo77 meryinthemood meryinthemood yaşadığım ağrı demek ki çatı ağrısıymış bende 27 de başladı aşırı derecede ağrıyor gece uykularımi bölüyor sizin de öyle mi
meryinthemood Nuraaaay11 benim pelvik ağrım var sadece karnımda herhangi bir ağrı hissetmiyorum ama enfeksiyon olmadığı içn yalancı sancıdır diye düşündüm ben de
Nazo77 Brcuburci iç kısımda ağrı oluyor bacağını açarken falan hissediyorsun daha çok ama sanırım kemikler açılıyor yavaş yavaş ondan.
Nuraaaay11 meryinthemood bende de bebek buyudugu için sanırım rahime hep tekme atıyor lasıklarım felan bazen ağrıyor ama bilemedim tekme attığında daha şiddetli oluyor ama 😀
Fatmafiliz meryinthemood merhabalar benimde kaşıntı oluyor hafif sarı akıntı geliyor ama enfeksiyon anlamına mı geliyor
Whitecolour Nuraaaay11 benim de 29 tam ama bana az kalmış gibi gelmiyor hiç daha çok varmış gibi sanki 😅
Ttr5 Whitecolour benimde yarın 30 olacak ama geçmiyor günler resmen birde ödem başladı bende ondan dolayı da kollarda ve ellerde uyuşma başladı geceleri zehir oluyor resmen daha şimdiden hiç uyuyamıyorum 🥹
Nuraaaay11 Whitecolour az kaldı ama, benşm erkem doğma riski de var bakalım inşallah dayanır da 8-9 lafı görürüm ya
meryinthemood Fatmafiliz olabilir enfeksiyon olduğu zaman bende aynı belirtiler vardı ama en iyi doktorunuz bilir tabi
Nuraaaay11 Fatmafiliz olabilir canım ya bende ypk akıntım oluyor ama çok aşırı bi akıntı değil bide beyaz yani normal günlük hayattaki akıntım gibi
Nuraaaay11 Nazo77 benim öyle bi ağrım olmuyor ya kasıklarımın altında ağrı oluyor bazen de adet ağrısı gibi sancı oluyor sonra geçiyor