Tutaste_ basakc36 benım bundan kötü 😀😀 hep kabuk oldu akıntı oldu yenı toparlıyorum gayet iyi dıkıs yerın
fatma_eco basakc36 benim kide yapıştirmaydi ilk zamanlarda böyleydi 1 ay sonra düzelmeye başladı şimdi 3 sene oldu sezeryan olalı tamam düzeldi
Princess_momm basakc36 keskin ağrılarım 10 günde geçti ama tamamen yokmuş gibi hiss etmem 1 ayı buldu 🥰
Alisde basakc36 gercekten agri hissettigim ilk 3 gundu sonra hafif hafif sizi hissettim 12 gunlukken doktorum dikisime bakmak icin muayeneye çağırmıştı bantimi cikaracakti kendim yuruyerek gidip gelmisitm yani heralde hizli toparlamistim diye düşünüyorum 🌸
Rabiul basakc36 benimde aynı şekilde o ip kısmı kuruyup atacak benimki kurumuştu ama atmamıştı kendim sağ sol yaptım düştü minnacık bir ipti sizin sanırım üstte kalıyor benim biraz daha aşağı da doktorum bikini giyiniyor musun dedi evet dedim ona göre yaptı 😆
Rabiul basakc36 bilmiyorum bana aynı gibi geliyor , ben 2.3. Gün iş yapıyorum evden gitsinler diye o yüzden ne desem yalan olur
basakc36 Tutaste_ geçmiş olsun canım dikkat sağa sola yatıyor musun sırt üstü yatmaktan popom acıdı 😂
Vlog1345 Canım konudan bağımsız 2 haftada tam olarak iyileştin mi yani şuan ev işlerini temizlik vs yapabiliyor musun rutin hayatına döndün mü. Bende sezaryen olacağım da iyileşme sürecinden korkuyorum
basakc36 Vlog1345 maşallah diyelim çoktan döndüm. Hiç yatmadım canım ben bol bol yürüdüm. İlk bi kaç gün dikkat ettim sonra toparladım Allah’a şükür. Ama tabi dikkat ede ede yapıyorum iş yaparsam