basakc36 köşede az bı dikişin kalmış o da düşer yakında canım .Güzel gayet dikişlerin.Sakin nemli kalmasin terden bile islanmamasi icin gazlı bez koy.Krem vs. Hiç sürme kuru kaldıkça iyileşir.İlk gebeligimde bebeğim yan durduğu için bir kasıktan bir kaşığa kestiler dikisim çoktu.Doktor da sana dediğim gibi demişti çabuk iyileşti.