Diamonds Betusm sağlık için mecbur geçer kendini bebeğni düşün bişey hissetmessin sadece kolunun üstne yatamıyorsun kol taş kesiyo agır bir aşı çünkü
Betusm Zeynpatak cook teşekkür ederim canımm ya bende dedim sag kolum daha kuvvetli gibi ordan yaptırırm sol daha yumoş 😄😊
Umaymoms Eminel benim nabzım hep 110 larda nedenini bilmiyorum doktoruma sorucam kontrole gidince merdiven çıkamaz oldum
Eminel Umaymoms nabız hızlanması genel normal dedi doktorum, kan üretimi fazlalaştığı için ama tabii doktoruna sor mutlaka
sevilayay Betusm bende yaptırdım.Çok şükür ikisinide yaptırdım . Tavsiye olarak aşıdan sonra banyoya girmeyin ateşlene bilirsiniz . Bir de aşı olduğunuz kolunuzun üstüne o gün yatmazsanız hiç bir sıkıntı olmaz 😊
Ceyceys Betusm bencede yapilirken yakar biraz dedi hemsire hic hissetmedim yakmadi bile. Sadece bigun sonra kolda hafif agri ve agirlik oluyo ama cok az yani korkulcak gibi degil.