Deletedmom308 Betusm ben yaptırdım hiççç acımadı. Yarın da ikinci dozumu olcam. Dedikleri gibi bi ağrı,ateş falan da yapmıyor
Betusm Sebnemust bende onu sorucaktim kızlardan birine ama ac tok farketmez bence yani tok olmali kan verilmiyor ya sonucta
semrakarahan Betusm ya ebem agri sislik kizariklik gibi seyler olabilir demisti sislik olursa buz koy cok agri olursa parol icebilirsn dedi bndede agri var biraz
Zeynpatak Betusm herkeste farkli etki yapabilir vururken hic acimadi ama 2 gun biraz agridi kolum halsizlestim uyudum tum gün .suan hic bisey yok ama gecti
Zeynpatak Betusm tesekkur ederim . Bana 20.haftadan sonra gel demisti ben 21 de kendim gttim aramadilar canim aklinda olsun musait oldugunda git . Bide kullanmadigin kolundan vurul cunku 2 gun zor kaldirdim ben sol kolumu
Flomrhlm Betusm Benim hiç acımadı bi korkmanı gerektirecek bi durum yok bence 2 defa yaptırdım ilkinde çok hafif üzerine yatınca kolumda ağrı hissettim o kadar ikinci de hiç bişey hissetmedim
Betusm Zeynpatak cook teşekkür ederim canımm ya bende dedim sag kolum daha kuvvetli gibi ordan yaptırırm sol daha yumoş 😄😊
Berfintezel2426 Betusm canım acımıyor hiç ertesi gün agrı oluyor o kadar bebeğimiz için değer bence o kadar da olsun