Umaymoms Betusm valla 18. Hafta diyor herkes eğer öyleyse geç kaldım Doğumdan sonra yaptırırım artık doğru zamanı bende bilmiyorum
Diamonds Betusm sağlık için mecbur geçer kendini bebeğni düşün bişey hissetmessin sadece kolunun üstne yatamıyorsun kol taş kesiyo agır bir aşı çünkü
Alyamm Betusm benim hiç bir şekilde acımadı sonradan bişeyde olmadı şişme gibi ikinci dozuda vuruldum ben
Betusm [bilinmeyen] ben geç mi kaldim ya 😕 aramadilar ben gidicem işte saglık ocagina teşekkür ederim darısı tüm hamilelere 🥰
eliffylmz Betusm benim 1 2 gün kolum ağrıdı ayın 14 ünde yaptırmıştım bi kaç gün sonra aşı yerim kızardı ve şişti sinek ısırığından daha büyük üstüne yatınca veya biri değince çok acıyordu yeni hafiflemeye başladı
Betusm eliffylmz geçmiş olsun bende bu yüzden cok kararsız kalıyorum ya bazen diyorum artık sen anne olucaksın yapmalısın korkak olmamalısın sonradan yine korkuyorum 😄
Eminel Betusm hiçççç korkma benim korkumdan nabzım 104 e fırlamıştı bebeğiöimn de 164 e çıkmış ben panikleyince, ama hiç bir acı olmuyo, birtek bi gün sonrabiraz kolun ağrıyo o da çok az, benim gibi panik yapıp bebeğini de germe 😊
Umaymoms Eminel benim nabzım hep 110 larda nedenini bilmiyorum doktoruma sorucam kontrole gidince merdiven çıkamaz oldum
Betusm [bilinmeyen] bana aşı kartı vermediler sadece oraya gideceğim tarihleri yazmisti okadar kendiliğimden giidicem işte bakalım
Buse09 Ben 19 haftalığım sağlık ocağı hemşire 19 haftalıkken gel demişti bence 20 de bişey fark etmez canım 😉
Gebeyimm Betusm hayır cnm korkma hiç acımıyor ben 2 doz oldum bile sadece bi kaç gün kolunu bir yere çarpmışsın gibi ağrıyor o kadar
Betusm Gebeyimm sağ tarafım daha güclü ordan yaptirsam olurmu yani normalde de kan ordan aldırıyorum fakat sag kolumu kullanıyorum 🙄😄
dmngrkm Betusm bgn yaptırdım kolumda sadece bir yere vurmuşum gibi hafif bi sızı var. Korkulacak bişey yok yani gönlünüz ferah olsun 😇🙏🏻