Patito__ Hatice_11 benimde 9 sene oldu Rabbim insaallah tez vakitte nasip etsin bize ve tum bekleyenlere aminnn
Patito__ Hatice_11 cnm bir dusugun vr gordum ve cokta beklemissin oyuzden pihtilasma testlerini mtlaka yaptir rahim filmice cektir derim. Beliki zor kalion riskleri ortadn kaldirmaya calismak en iisi olur
Kuzeymom___ Hatice_11 Hatice_11 Düşükten sonra 7. Ayımda hamile kaldım suanda hamileyim daha erken olur sanmıştım ama çok kafama taktığım için olmadı sanırım rahim filmindrn sonra hamile kaldım hatta
Alya05 Hatice_11 bende 9 ekimde kürtaj oldum henüz adet olmadım doktor bana dedi 2 aydan sonra hamile kalabilirsin
Alya05 Hatice_11 14 haftalık kalbi durdu Pataloji sonucum temiz çıktı Genetik test istedim oda 2 aya çıkacakmış doktor dedi ondada bişey çıkmaz dedi genelde sağlıksız bebeklerde bu durum yaşanıyor Dahiliyeye kan verdim pıhtılaşma varmı diye oda temiz çıktı
Hatice_11 Alya05 bende kontrole gittiğimde isteyeceğim bütün testleri . Daha sağlıklı ilerlemek adına 🌸 Rabb’im sağlıklı bir şekilde bize den nasip etsin inşallah 🤲🏼🌸
Bigsecret3 Hatice_11 ben 5 temmuz tarihinde kürtaj oldum kürtajın üzerine 2 adet geçirdim hatta biz bir adet geçtikten sonra denedik olmadı 2 adet geçirdim 2 adet sonrası kaldım
Hatice_11 Bigsecret3 çok sevindim sizin adınıza sağlıkla gelsin bebiş 🤲🏼🌸 inşallah bende en kısa sürede saglikli bir şekilde kalırım ,🥰
Alya05 Hatice_11 amin inşallah kaç düşük diye soruyorlar ben iki defa kürtaj oldum birde kimyasal dedim öyle olmasa devlet hastanesi yapmıyor özeldede fiyat pahalı
Hatice_11 Alya05 benim 5 gün gecikme ile evde bir düşüğüm oldu. Bir de kürtaj oldum . İnşallah bir dahaki sefere sağlıklı olur.
Eyluleyluleylul Hatice_11 annem :) kürtaj sonrası daha regl olmadan bana hamile kalmış sağlıklıyım gayette iyi olmuşum :)
Hatice_11 Bigsecret3 sıkmamaya çalışıyorum canım. İster istemez bir tereddüt oluyor yine aynı şeyleri yaşar mıyım diye bir de o kadar çok istiyoruz ki
Alya05 Hatice_11 siz kürtajdan sonra kan verdiniz mii betanız düşmüş mü Benm yaklaşık bir ay olacak acaba sıfırlandı mı.
Hatice_11 Alya05 daha vermedim kuzum kürtaj öncesi 10000 di betam . Yumurtlama gördüm 2 gün önce muhtemelen sıfırlandı