Babiesmamy Ben de 10 gün önce kürtaj oldum ilk gebeliğimdi, doktor istersen 1 adet bekledikten sonra hamile kalabilirsin dedi. Patoloji sonuçlarını bekliyoruz yani sebebini görmeden yapmak istemiyoruz çünkü tekrar o acıyı yaşamak istemiyorum..
Hatice_11 Babiesmamy aynen bende aynı şekilde düşünüyorum. Çok zor bir süreç hakkımızda hayırlısı olsun 🌸
Uniicorn Ben üzüm gebelikten kürtaj oldum. Betam sıfırlandıktan sonra 1 yıl gebe kalmam yasaklandı doktorum tarafından. Kürtaj olduğum zaman beta 49 binlerdeydi 1 ayda anca sıfırlandı. Rabbim isteyen herkese sağlıklı sıhhatli hayırlı evlat nasip etsin bizede inşallah 🙏
Hatice_11 Alya05 daha vermedim kuzum kürtaj öncesi 10000 di betam . Yumurtlama gördüm 2 gün önce muhtemelen sıfırlandı