Hatice_11 12 eylülde suni sancı ile doğum yaptım bebegımın haftası büyüktü
Daha sonrasında kürtaja alındım
Kürtajdan 41 gün sonra regl oldum yanı şuan oluyorum
Doktorum 3 ay korun gebelık düşünme dedi hem bedensel hem ruhsal olarak kendimi toplamak istedim o yüzden hiç denemedim
Kürtajdan sonra tekrar çok rahat gebe kalabiliyorsunuz ama daha iyileşmeden tekrarlayan düşüklerin olabilirmiş.
3 adet gördükten sonra tekrar deneyeceğim
Rabbim bidaha kucagımızı boş çevirmesin hayırlı sağlıklı bebekler nasip etsin🌸