Yagmur1991 Brnaebu evet medicana baya yeni pahalı bi Hastahane nasil renkli vermez anlamadim.tam oturmadı yerine sanırım hastahane daha.
SineMuraT Bende 5+5 haftalığım bizim de ilk bebeğimiz olacak inşallah 🙏🏻 Doruk Hastanesine gidiyorum, doktorumuz da Senem Alkan Akalın çok tatlı çok şeker biri 🤗 iyi ki tercihimi Senem Hanımdan yana kullanmışım 😊
Brnaebu Neeeesssli aa sizin doktorunuzu da cok duydum baya iyiymiş arkadaşim gitmiş,canim instagramda filmgrafibaby var cansu hanim benim düğün fotolarimi cekmişti ayrica bebişte cekiyor görüsmeni tavsiye ederim Rabbim saglikla kucaginiza almayi nasip etsin
Neeeesssli Brnaebu şimdi baktım canım sayfaya doğum klibi çekmiyor sanırım ama konuşurum yine çok teşekkür ederim 🤗😍 ben de doktorumdan çok memnunum sen daha yolun başındasın denemek istersen sühendan hocayı da bi dene derim yani 😌
Busetuqce Ezgi_brs SGK 137 tl eğer saglıkcıysan sen yada eşin %10 indirim var. Ama Doğum ücretini sormadım acıkcası erken diye :)
Essraa2 Brnaebu evet ilk doğumum ordaydı muayene 230tl şuanda bi çok hastanele anlaşmalı ama gene jimerde doğum yapcam çok ilgililer..
Ezgi_brs Kubra-91 memnun kaldınmı peki adını bu sıralar cok duyuyorum tavsıye edildikce gidesim geldi😎
Kubra-91 Ezgi_brs bence iyiydi ben de 3 ayrı kişiden duyunca gitmeye karar verdim bence gayet iyiydi ilgilendi bir ay sonra tekrar gel dedi iki haftaya yine gidicem bakalım
EmrEmine Brnaebu aynen aksamlari erkenden uyuya kaliyorum.kasık agrilarim 3-4 gün once bitti şükür bide koku hassasiyetim oldu.onun dışında şükür yolunda herşey canım