Busetuqce Brnaebu medicabil Oktay Altun benım doktorum çok memnunum kendimde saglıkcıyım eskiden beri tanırım çok iyidir
Prensleriminannesi Brnaebu Medicana Özlem Şengün benim doktorum çok çok memnunum. Harika bi hekim muhteşem bi insan
Selenaygur Brnaebu canm bende bursa hayat hastanesi naile gokce ye gidiyorum cok memnunum hastanedende doktorumdanda 😊
Yagmur1991 Busetuqce bende randevu aldım ikk defa gidicem oktay beye.renkli ultrasonlari bakıyo her kontrolde bebeğe birde fotoğrafını renkli veriyor mu her kontrol de ?
Busetuqce Yagmur1991 evet verıyor ben daha 5 haftalığım ama bütün arkadaslarım ona gıdıyor nerdeyse her kontrolde verıyor dedıler renkli usg çıktısı
Brnaebu Prensleriminannesi cok sevindim giden birinin olmasina şimdilik bende memnunum acikcasi siz kacinci haftanizdasiniz peki
Yagmur1991 Busetuqce aa süper peki doğum ücretlerini biliyormusunuz.sezeryan paketinin içinde neler var oda süslemesi vs..fiyati nedir ogrendinizmi?
Brnaebu Yagmur1991 ne güzelmiş bizim hala siyah beyaz 😔 medicana birde yeni hastane neden renkli vermiyorlar acaba anlamadim
Brnaebu Kizlar bu arada ne kadarlik bebişleriniz😊 herşey yolunda mi ? Benim ilk bebeğim 9.haftamizdayiz
Yagmur1991 Brnaebu evet medicana baya yeni pahalı bi Hastahane nasil renkli vermez anlamadim.tam oturmadı yerine sanırım hastahane daha.
emel16 Brnaebu kaç haftalıksın canım yeniyse o zaman vermiyor. İlk haftalarda bana da vermemişti. Bende medicanaya gidiyorum 19. Haftadayım renkli ultrason görüntüsü verdi doktorum
Neeeesssli Ben 32.hafta doruk hastanesindeyim sühendan hanıma gidiyorum canım😌 Bursa’da güzel fotoğrafçı arıyorum ben de doğum klibi vs için 🤷🏻♀️
Brnaebu Neeeesssli aa sizin doktorunuzu da cok duydum baya iyiymiş arkadaşim gitmiş,canim instagramda filmgrafibaby var cansu hanim benim düğün fotolarimi cekmişti ayrica bebişte cekiyor görüsmeni tavsiye ederim Rabbim saglikla kucaginiza almayi nasip etsin
Seher_ Neeeesssli canım benim düğün çekimi yaptığım fotoğrafci var çok iyiydi hemde kadın instragmdan fotoğraf fabrikasi yaz bilser adı da hatta doğum filmi hediye diyordu paylaşımlarda😊