Sumisali_ minikmucizem20 eğer alerjik bir bebek olursa ki inşallah olmaz maalesef ütülemek zorunda kalıyorsunuz ben nerdeyse 1 yaşına kadar ütüledim.Aslında bazen parça parça yıkamak zorunda kalacağınız için ütülemek daha kolay oluyor doğumdan sonra 😊
minikmucizem20 Sumisali_ hamileyken zorluyorda doğumdan sonra kolik ve alerjik bebek olmaz İnşAllah hamileyken daha yorucu oluyor :(
Minnaksever minikmucizem20 valla 40 gunlukkene kadar falan utuleyebildim sürekli kustugu için yetişemedim üstelik 5 dakikalık duşa bile zor giriyordum bensiz durmuyodu.degisir yani herkese göre
defnevedoruk Oksuruksurubu bu kapalı fanus değil ki kırışık kuruşuk mu giyinsin çocuk cok cirkin duruyor bence, 19 aylık hâlâ ütülüyorum😃
Oksuruksurubu defnevedoruk bebek eşyası ne kadar kırışabilir allah aşkına ztn üstüne bısey dökülüyor değiştiriyoruz okdr işsiz değilim
dilaradoyan minikmucizem20 aslında ütülemek lazım ama ben doğduktan sonra o hengamede ütüleyemedm, niyetim vardı ama gözümü açamıyordum yorgunluktan ütülememiş bulundum öyle de devam etti. Yani doğmadan 1 kere ütülendi
Rabiul minikmucizem20 kızım uyuduğu zaman yapıyorum yada eşim bakıyor ben ütü yapıyorum 🤷🏼♀️ yapacak bir şey yok kendi kıyafetlerinizi ütülemiyor musunuz ?
minikmucizem20 Rabiul ya ütülüyorum tabiki de ama her yıkama da her kıyafet değil kırışık olanlar sadece dışarı çıktığımda falan
Rabiul defnevedoruk ben giyemem kırışık kıyafet kızıma da giydirmem açıkçası ütüler katlar koyarım yerine bazen yapacak vaktim olmuyor hemen iki parça ütüleyip temizleri giydiriyorum açıkçası ertesi gün yada gece ütümü yapıyorum
Rabiul defnevedoruk herkesin kendi tercihi 🤷🏼♀️ eldivenleri ağız mendilleri hepsini ütülüyordum eldivenler rafa kalktı artık 😆
Sermec27 defnevedoruk yok kız ben ütülemiyorum mesela iki çocuktan asla fırsat yok hicte kırışık değil hiç bir kıyafeti bebek kıyafeti kırışmıyor ki bacım bak 😁 Maasallah deyin oğluma kız 😁
defnevedoruk Rabiul aynen bende öyle yapıyorum, sanki ütüyü günün 24 saati yapıyorsun otur yarım saatte yap bitiyor zaten😂
Rabiul defnevedoruk benimki yarım saatte bitmiyor açıkçası çok ütüm oluyor markete gittiğim kıyafeti atarım tekrar yıkamaya dışarı çıktığım kıyafetle oturamıyorum kızımı kucağıma alamıyorum pis gibi geliyor bazen tuhaf huylara bürünüyorum