defnevedoruk Rabiul ben kızımınkileri biriktirip haftada bir onun haftada bir bizim ütülüyorum, daha dün gece onunkileri ütüledim 1,5 saat😀 blw yapıyoruz günde genelde 3-4 takım değiştiriyoruz
Dusibadeslades minikmucizem20 hayır ben 1 yaşına kadar devam ettim çünkü benim kızım aşırı hassastı alerjikti kıyafetlerini filanda cift durulama yapıyordum
DenizBatus minikmucizem20 oğlum 7 buçuk yaşında bir kaç ay öncesine kadar hala herseyini utuluyordum içime sinmiyordu ama hamile kaldıktan sonra mide bulantısı derken riskli gebelik derken yapamadım yinede t-shirtlerini,okul kıyafetlerini ütülerim kırışık kıyafete hiç tahammülüm yok elimde değil:(
Meryykb01 minikmucizem20 yeni alındığı için ilk sefer yıkayıp ütüledim sonra ütülemedim belli aralıklarda yüksek derecede bebek deterjanıyla yıkıyorum o kadar hangi uzman 40 ı çıkana kadar ya da bir kaç ay ütülenmesi gerektiğini söylemiş ilginç
Feyzanurguc Serrabade kurutma makinesinde bebek kıyafetleri çekiyor diyorlar kızım 25 aylık onunkiler çekmiyor hep atıyorum Bebişim için aldıklarım hep pamuklu atsammı atmasammı bilemedim 31+4 üz yıkanması da lazım ufaktan siz nasıl yaptınız
Betulyavuz Feyzanurguc canım hassas gömlek ayarında kurut bazen bir kere yeterli olmuyor bir daha çalıştırıyorum çekme yapmıyor
Serrabade Feyzanurguc Valla attım ben bi sıkıntı olmadı peluşlu işte figürlü mont falan aldım onları hassasta iki kere çalıştırdım. Normal işte tulum zıbınları falan günlük programda kuruttum
Enfal_06 minikmucizem20 ilk yıkadığımda ütüledim doğduktan sonra ütülemiyorum allergy plus programına atıyorum sonrasında buhar programını başlatıyorum ütülü gibi çıkıyor seriyorum
Melamial İlk giydiğinde ütüledim o da hassas diye. Sonradan hiçbir kıyafetini ütülemedim mikrop vs açısından. Çocuğu hassaslaştırmaktan başka bi şey değil.
Sermec27 defnevedoruk yok kız ben ütülemiyorum mesela iki çocuktan asla fırsat yok hicte kırışık değil hiç bir kıyafeti bebek kıyafeti kırışmıyor ki bacım bak 😁 Maasallah deyin oğluma kız 😁
defnevedoruk Sermec27 maşallah Allah bağışlasın. benim kızım 19 aylık ve gayette kırış kırış oluyor kıyafetleri🤷♀️
Sermec27 defnevedoruk çok teşekkür ederim benim büyük oğlumda 35 aylık onunda bazı kıyafetleri kırısiyor bazıları kırışmıyor kirisanlari tabi utuluyorum ama kirismayanlari da ütülemiyorum
defnevedoruk Sermec27 evet kışlıkların bazıları kırışmıyor ama mesela yazlıkların hepsi ütü istiyor cünkü hepsi penye,
Sermec27 defnevedoruk evet yazın utuluyorum büyük oğlumunkini küçüğe daha gerek yok çünkü kıyafetleri hiç kırısmadi
yigitinannesiiiii minikmucizem20 ben her yıkamada ütülemeye niyetliydim ama günlük 8-10 kıyafet değiştiriyorduk ütüyle uğraşsam çocukla ilgilenecek vakit kalmıyordu ben bir iki üç kere ütüleyip pes ettim😂😂
amayinedeiyiilerledim minikmucizem20 sadece 1 kere ütüledim sonrasında kurutma makinesi ile kurutuyorum. Bebeğim 4,5 aylık oldu. Sıkıntı yok şükür 🤗