Oksuruksurubu konuştuğumuz tek bir konu var, onun üzerine tartıştık ve başka konularla alakalı yorum yapılmış gibi herbokolog olduğumuzu düşünüyorsan cahilligine yan 😀 daha herbokolog kelimesinin ne için kullanıldığını bile bilmiyorsun. Amaaaaannnn sen de hiçbir şey bilmiyorsun be. Azcik eğit kendini . Sallama bol keseden 😀