Melosum34 Altın asla kaybettirmez düşse düşse 10 tl 20 tl düşer. Biz eşimle her ay fix 10 gram altın alırız 24 ayar bu ay ekstra 16 gram aldık. Birikim yapmayı çok seviyoruz. Önceden dolar yükselişteydi dolar biriktiriyorduk ama altın kadar kâr getirmiyor dolar.