Kızlar 4 ay önce tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım ilk denememdi aceleye geldi. Dış gebelik olarak tanı koydular beta yükseliş olmadı düşük yükseldi. Bebek rahim yerine tüplerime tutunmuş. Hayati riskim varsı erken teşhis koydular ve kürtaj oldum daha sonra tüplerimde kese olduğunu gördüler iğne ile düşük yaptırdılar. Korunma süresi 3 ay idi 3 ay sonra ilk denemede doğal yollardan gebe kaldım. Allahtan ümit kesilmezmiş. Şimdi 8 haftalığız.. ❤️😍🤲🏻