Ben tedavi sürecimi tamamladım daha yeni ☺️ ilk denemede pozitif umarım güzel bir şekilde de kucağıma alırım 😍 bu süreçte olanlara, yeni başlayanlara Allah kolaylık versin. Çünkü maddi, manevi zor bir süreç. Sağlam bir psikoloji gerektiriyor gerçekten