Cnsata Queen3524 6 Kasım Çarşamba gününe var dedi çarşamba günüde eşim tek çalışıyor diğer eleman yok birde 13 kasımda var dedi hep bir hafta sonrasına atıyor
Queen3524 Cnsata Normalde öyle değilde kongrelerden sanırım benimde randevumu 6 kasıma verdiler o zaman gideceğim
Queen3524 Cnsata birde sekreter dedi o gün kongreden çok yoğun sakın unutma randevunu çok kıymetli suan zor bulunuyor 🙄
Cnsata Queen3524 bende sabah arayıp 6 kasıma alacağım mecbur başka gün yok çünkü bir şekilde eşim işini ayarlayacak
Queen3524 Cnsata internetten almak aşırıı zor tekrar konuşup çok acil falan mı deseniz durumunuzu anlatsanız? Ben dedim detaylı ultrason zamanım geçer bu hafta alamazsam tamam dedi 6 kasıma verdi
Cnsata Queen3524 3 tem beri arıyorum hep meşgul boncukbiranne bitane doçent bulduk çocuk cerrahisi onunla görüşeceğiz Ege üniversitesine bağlı çalışıyor özelide var ama doçentin babası vefat etmiş haftaya görüşelim dedi.
boncukbiranne Bu herni konusunda Ankara bilkentte alanında iyi doktor yine Ankara Hacettepe de ve İzmir ege üniversyesinde var
boncukbiranne Cnsata ya bizim grubumuz da var ama kaldırıldı yazamıyorum buraya benim oğlumda diyafram herniliydi İzmir ege de ZAFER dökümcu var alanında cokk iyidir
boncukbiranne Cnsata grupta da bir çok anne bebeğini ege de ZAFER beyde Hacettepe de ve bilkentte ameliyat ettirdi yaşayan bir çok bebek var
cansupolat Queen3524 merhaba bugün detaylı ultrasona girecektiniz ne dedi doktor ya ben Happy Mom a giremedim silip tekrar yükledim kullanıcı adım değişti galiba
Cnsata boncukbiranne bizde onunla görüşeceğiz biliyor musun 2 gün önce babası vefat etmiş o yüzden haftaya odama gelin görüşelim dedi sizin postlarınızı daha önce görmüştüm bebeğiniz kaç yaşında şimdi nasıl peki Zafer hoca yaptı demi ameliyatını
boncukbiranne Cnsata yaa ben bilmiyordum babasının vefat ettiğini Allah’ım sabir versin mutlaka görüsn kendisi çok iyidir ben o yoğun olduğundan onda yaptiramadim Hacettepeye Tutku bey vardi o yaptı tutku beyde çok iyidir