Cnsata 27haftalığım şuan. Normalde özel hastaneye gidiyordum. Beni de Erkan beye yonlendirdi surekli kontrolümü yapan doktor. Orada amniyonsentez yapıldı fetal mr çekildi. Fakat doktorum kadın doğum doktorunun bu süreçte fazla da önemli olmadığını önemli olanın çocuk cerrahi olduğunu söyledi. Salı günü Zafer beye gittiğimiz de o yönlendirir diye düşünüyorum. Ege üniversitesin den bir kadın doğum doktoru. Çünkü ikisinin de iletişim halinde olması gerekiyormuş.