Queen3524 Cnsata Ama sanki sizinde benim gibi hastanelere gitmeniz daha mantıklı sanki ameliyat olursa tüm cerrahlar orada sonuçta onlara yönlendirir vs
Queen3524 Cnsata Ege üniversitesini bilmiyorum ama dediğim gibi 9 Eylül ile ilgili bir sorunuz olursa yardımcı olurum 🙏🏼
Cnsata Queen3524 çok teşekkür ederim siz dokuz eylülde hangi doktora gidiyorsunuz normal kadın doğum uzmanına mı yoksa perinatolojiye mi
Queen3524 Cnsata perinatoloji gidiyorum 12. Haftadan beri. 9 Eylüldeki doktorum Doc.Dr Erkan Çağlıyan çok memnunum, çok seviyorum çok rahat biri amniyosentezimi falanda o yaptı hiç sıkıntı çekmedim. Kendisi Ege perinatoloji derneği başkanı galiba
Cnsata Queen3524 peki oma direk randevu alabilir miyim yoksa kasın doğum uzmanı mı sevk etmesi gerekiyor
Queen3524 Cnsata yok ben direk almıştım kadın doğuma gitmeye gerek yok. Ben 20. Haftaya girdim amniyosentezim geçen hafta çıktı sorun yok şimdi detaylı ultrason yapacak Erkan bey birde fetal eko çekecekmiş
Queen3524 Cnsata İnternetten ilk randevu almak çok zor o yüzden çarşamba günü sekreteri arayın o veriyor zaten gittikten sonra Erkan bey kendi veriyor hemen bir daha almanıza gerek kalmıyor
Queen3524 Queen3524 Erkan bey kongredeymiş 2 hafta sonra galiba en erken randevu siz durumum acil gibi belirtin belki öne verebilirler Öğretim üyesi randevu no: 0232 412 98 98 Ben muayene 1400 tl veriyorum 10 gün içinde tekrar gidersem ödemiyorum
Cnsata Queen3524 yarın ilk işim aramak olacak bu arada çok teşekkür ederim aynı şeyleri tekrar tekrar sorduğum bile olmus size şimdi farkediyorum. Hakkınızı helal edin valla ikimiz içinde hayırlısı olsun bebişlerimiz sağlıkla gelsinler
Cnsata Queen3524 ben aydında prof.doktor alper tanrıverdiye 4 bin tl verdim hatta kart geçince 4750 😳
Cnsata Queen3524 hastanede bağlı olması çok iyi doktorun ben dısarda yaptırmıştım detaylı ultrasonu ve bundan sonra perinatalojı takıplı olacağım her defasında 4 bin vermek zorlayıcı olurdu. Aydın arastırma hastanesinde perinatalog yokmuş
Queen3524 Cnsata inanın hiç sorun değil inşallah faydam olur seve seve cevap veriyorum bir şey yazdınız mı diye bakıyorum aynılarını yaşadım çünkü🙏🏼. Evet perinatolojinin herşeyi çok pahallı ben Erkan beyden önce özeldeydim amniyosentez olmam şarttı 30 bin istediler 😳. Erkan bey yapınca sigorta karşılıyor hiç para ödemedim hemde çok tecrübeli olduğu için çok rahat geçti ertesi gün amniyosentez olmamış gibiydim, normalde fetal ekoyu bazı doktorlar kalp doktorlarına gönderiyor çekmesi için onuda yapacakmış bir yere gitmeme gerek kalmadı
Cnsata Queen3524 çok iyi gerçekten bizden amniyosentez için 50 bin istediler onun sonucuda 6-8 hafta arası çıkıyor dedi doktor. Amniyosentez yaptırman bu bebegın hastalığını değiştirmeyecek bir sonraki gebeliğinde böyle bir sorun olup olmayacağını tespit etmek için dedi doktor. Benim sağlıklı 2,5 yaşında oğlum var olsa ondada olmaz mıydı hem kendıde bu hastalığın genetik olmadığını söylüyor. Çevremde kim bu hastalıktan dolayı amniyosentez yaptırdıysa temiz çıkmış genetik birsey çıkmamış ama biz fetal DNA da yaptırdık kromozamal bi hastalığı yok yinede amniyosentez yaptırmak gerekiyor mu acaba
Cnsata Queen3524 birde direk sonlandır diyor. Sonucta bu bebegin kromozamal bi hastalığı bi uzuv eksikliği yok ne bileyim beynınde kıst vs yok normal bebek gibi gelişiyor sadece diyagramı delik oldugu için iç organları yukarı çıkıyor amelıyatla yaşama ihtimali düşükte olsa var hemen heyete göndereyim şuan bebek 250 gr yarım kiloyu geçmemesi lazım diyor 2 hafta sonra geçmiş olur diyor ilaç verip suni sancıyla normal doğum yaptırıp üstüne kürtaj yapıyorlarmış ben hiç sonlandırmayı düşünmedim düşünmüyorumda gidebildiği yere kadar gideceğim canlı kalbi atan bebeğime nasıl kıyabilirim ki
Queen3524 Cnsata şöyle bende fetal dna yaptırdım benimde sıkıntı çıkmadı ama özeldeki doktorda Erkan beyde amniyosentez istedi ön sonucu 3 günde asıl sonucu 3 haftada aldım benim sadece ense kalınlığı var bu hastalıklar ihtimal dedi sadece 16. Haftada bakmıştı Erkan bey en son bir problem çıkmadı inşallah detaylıdada çıkmaz. Ense kalınlığında bu hastalıklar olabilir diyince bende araştırdım yaşayanlarda var birde forumdaki eski anneler grup açmış galiba onlarada bakın isterseniz
Queen3524 Cnsata inşallah yarın randevu bulursunuz size vesile olmuş olurum güzel haberler almış olursunuz benide durumunuzdan haberdar ederseniz çok sevinirim 🙏🏼
Cnsata Queen3524 6 Kasım Çarşamba gününe var dedi çarşamba günüde eşim tek çalışıyor diğer eleman yok birde 13 kasımda var dedi hep bir hafta sonrasına atıyor