2418 Aysenur22- ben bu uygulamayı son adete göre yaptım hamileyim diye gözüküyor hatta şuan 3 hafta 1 günlük hahahahah🤣🤣🤣
2418 Aysenur22- e senin bir yıldır olmuyor ben bir kere yapınca olacak mı Allah aşkına sen de var var eminim bak görürsün
Yaprakunallar Ya kızlar psikoljikmi belirtilerim diye korkuyorum kafayı yedim heralde🤣 şimdide ishal oluyorum ayy bir an mnce geçsede olumlu olumsuz öğrensek yani benim hu ay daha korunmasız ilk ayım neden ilk ayda olacakmış gibi şartladım kendimi bilmem
Alyamuhoz Selam kızlarr benim 2. Gecikmesi bugun memede agrı ozellklle uykuda sbaah ve gece gerginlik hafif şişme akıntı kasık agrıları saglı sollu vajina batması 2 gündür aşırı uyku hali. Bazen üşüme. Bel agrısı aslında 1 hafta sonunda istıyodum test ama batmalar enfeksiyonsa dıye bugun eşimi yolladım test aldı testın ismi ds sağlık. İlkkez duydum ama oyuzden gece yapmaya guvenemedim napsam acbaa
elifyilmaz49 Benim de normal şartlarda bat bugün ama 22. Gün yumurtlama oldu 24. Gün çatlama o yüzden 1-2si gibi olacak benim de , bugün çatlamanın 7. Günü progesteron baktırdım 11 cıktı beta negatif malesef , yükselceğini sanmıyorum pek ama 😟
2418 Aysenur22- acildeyim şuan şiddetli kalp ağrısı ile geldim belki kan alırlar hamile olup olmadığımı öğrenirim
Rbdrmx Anne olmak işte rahme düşer düşmez diyolar ya çok değişik bir duygu rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻🌸