@“Kokii”#. BİR ÖNCEKİ YORUMLARA YZMISTIM BELİRTİLERİMİ;
Benimde adetim 1kasımda olacak,9ekimde adetim bitti 10,11,14,15,17,23.24.25 değerlendirdik ,18i ile 22arası enfeksiyon oldum farkedermi bilmem,belirtlerim fazla gazım var karnım gurul gurul ayak ve ellerim buz gibi sağ kasığımda kalp ayışı oldu 2-3 dakikalık genel olarak kasıklarımda huzursuzluk veren bir his var ağrı gibi mide bulantısıda sabah başladım hazımsılığım var sanki çok yemek yemişim gibi ama iştahım fazla sürekli idrara çıkıyorum ve kokulu, sırt ağrım var çok halsizim grip olcam sanmıştım grip başlangıcı sandım ama değil uyuyorum yatıyorum birçok şeyim var bakalım ne olacak kızlar insallah hamişizdir 🦋