Kızlar merhaba benim de bat 4 sadece iki üç gün önce bi kaşıklarım ağrıdı. Onun dışın da normalim bakıyorum da belirtilerinize.. yanlış anlamayın ama kendinizi çok kaptırmayın beyin yalan söyler. Yalancı hamimlelik yapar. Oluruna bırakın bende uzun zamandır deniyorum. İlk başta her şey de belirtti diye diye kendimi hasta ettim. Sizde yapmayın. Çoğu saydığınız belirtiler 2-3 aylık hamilelikte başlıyor. Biliyorum hepimiz çok istiyoruz. İnşallah rabbim naaip eder ama. Çok düşünmeyin ben çok düşünüp hayale kırıklığı çok yaşadım. Karnım bile şişti… o derece oluruna bırakın.. her gün bir belirti aramayın bazılarında hiç belirti olmuyor. Lütfen beni yanlış anlamayın. Ben çok üzüldüm böyle belirti araya araya sonra hüsran. Oluruna bırakın, rabbim hepimize hayırlı evlatlar nasip eder inşallah 🥰🌼