Benimde adetim 1kasımda olacak,9ekimde adetim bitti 10,11,14,15,17,23.24.25 değerlendirdik ,18i ile 22arası enfeksiyon oldum farkedermi bilmem,belirtlerim fazla gazım var karnım gurul gurul ayak ve ellerim buz gibi sağ kasığımda kalp ayışı oldu 2-3 dakikalık gemel olarak kasıklarımda huzursuzluk veren bir his var ağrı gibi mide bulantısıda sabah başladım hazımsılığım var sanki çok yemek yemişim gibi ama iştahım fazla sürekli idrara çıkıyorum ve kokulu, sırt ağrım var çok halsizim geip olcam sanmıştım başlangıcı sankıştıö ama değil uyuyorum yatıyorum birçok şeyim var bakalım ne olacak kızlar insallah hamişizdir 🦋 benim bu ay ilk denemeydi sonucu bildiricem buraya belirtilerimizi yazalımki herkes okusun bilsin