Kızlar benim de kasık ağrım hiç gecmedi. Arada yoğun oluyor. Göğüs ucu hassasiyetim azaldı ama tamamen geçmedi. Fakat bugün akşam üstü baslayan mide bulantisi yeni bir semptom. Bata 9 gün var. Çatlatma iğnesinin 6. Günü bitti 7 .günü oldu an itibariyle.. belirti olabilir mi sizce ?