NKE ben bu işi çözmeden hamile kalmak istemedim korunduk hep ilişki tam olmasada çünkü gerçekten zor bir durum insan çok kafaya takıyor hiç büyütülecek bir konu değilmiş kendime o kadar kızdım ki bir seneyi esime ve kendime zehir ettim ve hiç düşündüğüm gibi olmadı ne bir aci ne de kanama vajinam esnekmis zaten kanama olmadı bence sende yaparsın yaptıktan. Sonra bumuymus diceksin doğumdan sonra bu işin üzerine git bence yaparsın