GirlOnline ya zorluk değil aslında acı olmuyor ilk doktorda fakat ben 2 kere bakarlar diye düşünüyordum neredeyse her muayenede ve acillerde alttan bakıldı yani ben utanıyordum artık hergün temiz olmak gerek normal olduğundan ne zaman gelir korkusu hergün banyoya girmek o göbekle düşünün artık 😅 doğumum güzeldi tek ıkınmada şükür suyla beraber rahatlamıştım ama üstünden 5 yıl geçti suan normal doğum istemediğime karar verdim