Smeyye-0 tahmin ettiğimden kolay geçti gözümü korkutanlar oldu ama ne iğne acıttı ne de ameliyatta bisey hissettim korkarak girdim ama bumuymus dedim sadece ilk gün yürümek zor biraz ama normal yani o kadar olsun 1 gece yattım ben ameliyatın 2.gunu 5 kattaki evime merdivenle tek başıma çıktım 3 gün yattım 1 haftaya da ağrılar azalıyor baya bi 2 haftayada hiç biseyin kalmıyor o yüzden korkma ben pişman değilim sezaryen olduğuma yine olsa yine sezaryen derdim alttan muayene alttan dikiş filan beni çok korkutuyor