Dderryaa işte tam da bu yüzden ikili tarama testimin riskli çıktığını kimseye söylemedim. Onlara laf anlatmakla mı uğraşacağım diye düşündüm. Hepsi de felaket tellalı. Kayınvalideniz çok ayıp etmiş. Sizin yerinizde olsam, hiç bi aldığını kabul etmem. Küsseniz yeri var