Mineli insallah benimde 2. Ve 3. Ayşarında yükseldı şuan ense kalınlıgı kalmadı amamrisk devam edıyomu hala bilmiyorum doğurmak ıstedıgım ocın hiç bi testide kabul etmedim bakalım hayırlısı allahın ıznıyle saglıklı bebek doğurucak insallah oyle ınanıyorum