Limoncuk GulUmut amniyosentez yaptırmıcam düşük riski var az da olsa ama belki ıkılı üçlü testi yaptırırm
GulUmut Limoncuk ben aminosintez yaptirmadim, fetal dna yaptirdim, kan aldilar o kadar, o daha kesin sonuc veriyor 99,8 diye biliyorum, digerinde dusuk riski oldugu icin ben de istemedim
Sultan2903 Limoncuk 12. Haftada bakiliyor erken gitmissin sen bana da denilmisti fetal dna yaptirdim cok sukur onda bisey cikmadi ciksaydida bisey degismezdi benim down sendromlu oranim 1.95 ti uzulme bence ne kadar uzulursen bebek o kadar etkileniyo aldirmayacaksanda amniyosentez yaptirma bosuna tehlikeye atma
Kubrarana Herkeste mi aynı sorun var 😔🤦🏼♀️ Benim de ikili testim ve detaylı ultrasonda yüksek çıktı tabbim evlatlarımızı sağlıklı mutlu huzurlu şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inş 👐🏻
Limoncuk hazal35 detaylı ultrasonda ense kalınlıgı 4 ve bebekte ödem cok butun vucudu ödem denildi ve haftaya tekrar gel dediler
hazal35 Limoncuk baska bulguya rastlandimi downla ilgili canim sende bi enfeksiyonmu varki bebekte odem yapti kan uyusmazligi toxoplazma flann hemen down diye kotuye yorma
Limoncuk hazal35 hazal35 bende böbreğimde kum çıktı hamılelıkte ufakta bi büyüme görüldü sag böbrekte ama baska bişey denilmedi burunda var bebekte down dan suphelendıler ense kalınlığı yuksek diye detaylı ultrasondada bebekte komple ödem gördük dediler ama noluvak bilmiyorum cokta korkuyorum
Limoncuk hazal35 bebeğimde ödem vardı ama suan ödem inmiş ve ense kalınlıgı 4.2 ye yükselmıs oyle dedıler bugun doktorlar 😔