Nesizade05 benim de 8. Ayda yeni çıktı karnım elbise giyince de pek belli olmuyo ama kilosu gayet iyi, ağzı olan konuşuyor işte sen sakın takma kimseyi iç karnın geniş demekki seninde, hem iyiki karnım çok çıkmadı benim gayet rahat hareket edebiliyorum çok çıksaydı hareketlerim kısıtlanırdı sende öyle düşün gelişiminin karın büyüklüğüyle alakası yok valla anlatsan da anlamazlar