mcansu Booksandcats oyy maaşallah sen direkt 3 aylık modda doğmuşsun 😅 yapı meselesi tamamen bide zaten sağlıklı olsunlar tek doğunca da çabuk büyüyorlar Genelde eskiden pek bilinmiyormuş ama özellikle 4 kilo ve üstünde doğum yapan çoğu annede aslında gebelik şekeri oluyormuş öyle 5 kilo doğurdum 6 kilo doğurdum çokta iyi bir şey değilmiş aslında
Booksandcats mcansu evet evet annemde de şeker varmış iri bebek her zaman iyi bebek olmuyor sağlıklı olsunlar yeter 🫶
Makbule_ ssevilmommy sağlığı yerindeyse kenidinizi strese sokmayın kilonun ne önemi var ki benim kızım 39. Haftada 2400 gram doğdu şimdi 3 yaşında kilosu da kendine göre şimdi oğlumu bekliyorum 33. Haftadayım hergün ağrı sızı canım çıkıyor sağlıkları yerinde olsun yeter oda 32. Haftada 1990 gramdı
Mnelkk ssevilmommy hiç canını sıkma canım 34. Haftadayım tam bugün gittik doktora 2200 dedi. Normalmiş ortalama aynı zaten seninkiyle. 3200 3500 doğar ortalama dedi ki zaten ultrason 300-500 gr yanlış ölçme payıda var. Sağlıklı olsunlarda kiloyu aldırırız allahın izniyle 🥹
Tuba055 ssevilmommy Kaşar,her sabah peynirli yumurta yapıyorum en az iki yumurta ile,badem ,süt ve et çok aldırıyor.Doktorum da öyle söyledi.
Festinalente ssevilmommy bir tık az gibi benım 32+2 de 2163 gramdı suan 33 olucam benım de karın çevresi zayıftı üç hafta boyunc Ahmet gün avakado,kaşar,muz,ceviz,tavuk ya da et yedim