Aysegebes geçen yengem yuvarlanıyodun foto paylaşmıştın dedi, bende sadece 9 kilo aldım deyince aaa çok az almışsın bebek kilolu değil mi dedi bende yoo gayet kilolu 3500 kilo dedim, e o kilolu değil normal sayılır dedi ben şoook, şuan 39+4 oldum 3900 dedi doktor, eminim bunu söylesem ona bile bir kulp bulurlar insanları anlamak çok zor, genetik diye bir şey var bazısı 2500 kilo doğar bazısı 4500 kilo ikisi de bebek sonuçta her insan aynıymış gibi her bebekten kilolu olmasını bekliyorlar saçmalığın dibi yanii