Bbk88 evet gerçekten önemli bir konu benim değerim oldukça yüksekti ve kanamalı bir düşük tehlikesi atlattım değerim 12 lerde falandı. Şuan 150 lik içiyorum değerim 0,6 lara düşmüş çok mu düştü diye dahiliyeye gittim ilaç dozu için 2.çocuk düşünüyorum dediğimde o zaman dozu düşürmeyelim gebelikde zaten ihtiyaç artıyor dedi haftasonları 125 lik içmemi haftaiçi 150 ye devam etmemi söyledi. Sadece gebelik kaynaklı da olabiliyor ancak ben ömür boyu bu ilaçla beraberim çünkü hashimoto troidi hastasıyım malesef.