Bbk88 merhaba daha önce o hastalığım yoktu ama hamileyim geçen hafta pazartesi kan vermiştim tsh yüksek cıktı kadın dogum doktoru dahiliyeyle görüşmemin daha doğru olduğunu söyledi dahiliye doktoru 25 mg basladı 3 hafta sonra tekrardan değerime bakılacak. Dahiliyenin verdiği ilacı kadın doğum doktoruma söyledim oda onayladı. Geçmiş olsun