Princess_momm BabyPelargos ben düşündüm ki isim koysamda kimseye söylemiycem son anda söyliycem yoksa kimseye beyendirilmiyor
Merve_kucuk Princess_momm Bence güzel isim. Kızınız da istiyorsa kırmayın bence☺️😂. Benim kız da, kız olursa Melisa bırakalım anne diyor. Kızım olursa büyük ihtimalle Melis yada Melisa bırakırız.
Princess_momm Merve_kucuk yaa maşallah🫠🫠🫠 kreşden arkadaşının adı diye istiyo birgün kavga etseler yine istemiycek o yüzden kararsızım yoksa çok tatlı bir isim
Balbebek012 Princess_momm dilan yerine dila koysan valla dilan lar bir değişik oluyor ya 😅 ama bak dila kulağa çok hoş geliyor
Princess_momm VildanTutak Sahra ismine bayılıyorumm😍 anlamı biraz endişelendiriyo beni yoksa aşırı havalı bir isim
VildanTutak Princess_momm Canım elif ismi bence çok güzel hem türkçe anlamı var hemde arapça türkçede birinci ilk demek arapçasını biliyorsundur zaten
Kuzucukno2 Princess_momm kızımın adı Duru İnci💜 Kumsal, Nehir, Sare, Nil, Nare bunlar da aklımda kalanlardı😄
Donaldvetomris Mrvsmt2502 yaaa bende kızım olursa tomris koyacağım yıllardır hep dileğim bu umarım sağlıklı ve kız olur çok hevesleniyorum😊💜