Princess_momm Kızlaar Günaydın 🥰 kızıma isim bulmak istiyorum aklımda bir isim var Dilan ama diyorum belki daha iyi isimlerde vardır çocuklarınıza koyduğunuz, büyük kızımın ismi Elissa
deryalardanbiri Princess_momm ben de çok kararsızım ki doğumumuma 40 gün kaldı 🙈 ama sanırım “İlay 💖” olacak 🤗
BabyPelargos Princess_momm ben de beğenmiştim eşim dedi ki kızımız biraz kilo alırsa balina derler. Ay içim şişti isim yok ben de bulamıyorum. Eşim de hep kulp takıyor :(
Ozge1350 BabyPelargos bütün erkekler mi aynı olur lavin lina istiyordum mandalina diyor eşim sadece lina koyacağım 🤣🤣🥲🥲
Princess_momm BabyPelargos ben düşündüm ki isim koysamda kimseye söylemiycem son anda söyliycem yoksa kimseye beyendirilmiyor
BabyPelargos Ozge1350 ay çok heves kırıcılar ben de saçma sapan isimler yazıyorum bunları koycam bak gör diyorum gülüyoruz 😂
BabyPelargos Ozge1350 hahaha ay bu atışmalar bile güzel çok şükür ya Allah’a kucağımızı boş bırakmasın 😂😂😂
Ozge1350 BabyPelargos amin inşallah rabbim hepsini sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin cümlemize 🩷🥰
Merve_kucuk Princess_momm Bence güzel isim. Kızınız da istiyorsa kırmayın bence☺️😂. Benim kız da, kız olursa Melisa bırakalım anne diyor. Kızım olursa büyük ihtimalle Melis yada Melisa bırakırız.