-M123- Kayınvalidemin adını koyacagız adı Perihan ama ben ipek Perihan olsun diyorum muhtemelen ona ipek peri derim 😇
Donaldvetomris Mrvsmt2502 yaaa bende kızım olursa tomris koyacağım yıllardır hep dileğim bu umarım sağlıklı ve kız olur çok hevesleniyorum😊💜
Mrvsmt2502 Donaldvetomris kızımın ismi tomris zanki 40 yıldır bu ismi koymak için beklemişim gibi 😃 ismini yaşıyor resmen . Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸
Donaldvetomris Mrvsmt2502 çok teşekkür ederim sizin bal tomrisin de uzun sağlıklı güzel bir hayatı olsun inşallah darısı umarım bana 💜
DENIZ_55 Princess_momm benim iki kizim var ilknur ikranur Suan tekrar hamileyim eğer kiz olursa idilsu düşünüyorum
DENIZ_55 Princess_momm aynen ben hem uyumu hemde kulağa hoş geldiği için öyle beğendim teşekkür ederim
Nehir-Poyraz Emyss çok naif merhametli sakin bi çocuk asla zorlamadı beni ne küçükken ne şimdi. İki yaş sendromunu bile hafif atlatıyoruz çok şükür