Merhaba bende 29+0 haftamdayım Ocak ayında mı doğar aralık sonunda mı bilmiyorum ama içimden bir ses aralıkta gelir diyor, inşallah Ocak olur ama 😄 en hayırlı en güzel zamanda gelsin inşallah🤲 bende doğum yaklaştıkça korkmaya başladım, allahım hepimize sağlıkla kolaylıkla doğum yapmayı nasip etsinnnn🤍