Asli98- evet karın sertleşmesi olunca canımdan can gidiyor resmen yalancısı böyleyse gerçeğini düşünemiyorum :) . Bel ağrısı daha çok alt tarafta var . Benim en çok şikayet etiğim ağrı kaburga ağrısı iç karnım geniş olduğu için aşşırı baskı yapıyor nefesim kesiliyor. Dışarda bişi yok ama içeri fena sıkışıyor