latife9628 ben de özele gidiyorum orada doktorum sadece şekere yine dikkat et dedi. 22 haftadan 29 haftaya bir şey değişmedi ve artık dışarıda yürürken bazen karnımın Sağ üst tarafına ağrı giriyor yürüyemiyorum yolun ortasında durup ağrının geçmesini bekliyorum. Böyle olunca bir de devlete gittim o da çok az fazlalık var yürürken o ağrı yapıyor dedi. Ne olur ne olmaz diye riskli gebelik de görsün dedi. Ben de gideceğim bakalım ne diyecek