Ervazengin01 ben de 29+0′ım arada kasık ağrılarım oluyor, enfeksiyonum yok ama. Vücudum kendini doğuma hazırlıyormuş. Kıyafetleri filan çoğu şeyi hazır beşiğini filan kurmamak için kendimi çok zor tutuyorum 🌸 bebiş baş geliş pozisyona gelmiş. Kalbimden kaynaklanan küçük bir sorun olduğu için sezeryan olabilirim açıkçası vajinal doğum korkutuyor zaten🤦♀️