Semakantar NurZenkin ay sucuk yenilincede su iciliyor yaa ahahha zaten 3 litre iciyorum o tarz bir sey yiyince daha cok iciyorumdurr :))))
Ecemom_ NurZenkin gebelik öncesi alıştırdım ben kendimi. Benimki planlı gebelik oldu ve öncesinde 10 kilo verip sağlıklı beslenmeyi hayatıma soktum günde en az 3 lt içmeyi öğrendim ama şimdi bebiş sağolsun 4 lt ye çıktı😂
NurZenkin Ecemom_ vay maşallah bizimki de planlı ydi ama bazen kotunduk bazen kotunmadik ne zaman olursa kafasindaydik açıkçası 😂😂 benim bebiş bol tatlı yediriyor bana sonrainda bol su
cnsu77 Ecemom_ canım en güvenlisi kasaba yaptırmak bence. Biz tanıdık bi kasaba kendimiz yaptırıyoruz.
Meltemm21 Ecemom_ iyi pişmiş olursa bir sorun olmaz ama emin olduğunuz bildiğiniz bi yerden almanızı öneririm
Mucize19 Ecemom_ ben hamilelik öncesi de yerdim hamileliğimin başında beri de yiyorum. Sucuk çok severim. Sadece mide ekşimesi yapar yanması yapar o kadar. Bazen tost makinam var ızgaralı ondan yaparım bazen tavada kızartırım üstüne yumurta kırar yerim. Ne olacak ondan bişey olmaz. Salam da çok severim pişirip yerim. Çiğ yerdim mesela salamı hamile olduktan sonra pişirip yiyorum 😊
imcakir Benim canım tost çekti çoşkun aldım iyi olduğunu düşündüğüm için, 5 dilimi tost makinasında kızartıp tost yapıp afiyetle yedim. Ama çok sık yememek lazım yine de 10. Haftadayım ilk kez yedim belki daha yemem canım çekmezse 🤷🏻♀️
sinem93- Ecemom_ pek çok marka denedim bir çoğu dokundu. Sadece cumhuriyet, apikoğlu ve danet markaları dokunmadı. İşim gereği danet firmasının üretim tesisine gitmiştik. Tertemiz bi fabrika gerçekten bütün ürünleri hijyen kurallarına tamamen uyularak üretiliyor.
Semakantar Ecemom_ emin oldugum yerden el yapimi sucuk alıyorum ben genelde onuda cok aşırıya kacmamak şartıyla az tüketiyorum doktorunda soylemis zaten iyi pismis yenilebilir diye sikinti olmayacaktir
Denizlerkadar Ecemom_ evet baktırabilirsiniz kedim hastalandığında ben ikinci kez baktırdım toksoplazmaya
myangelson Ecemom_ canım çektiğinde yiyorum fazla tuketmiyorum bu aralar ama. Market sucuğu değil de bir tanıdık kasap var oradan sipariş ederek alıyoruz