İyi geceler bende serklajliyim.idrar yolu enfwksyonu yaşamadım ama kaşıntı vardı bende de ilk serklaj olduğumda domtoira git.edwn önce tahlil yapıp gidiuorum bişey yok ama arta ara kaşıntı oluyor doTor iki tane krem.verdi karıştırıp suruyrum 31+3 olduk iç çamaşırlarını granur sabunla yıkıyorum utuluyorum bol su iciyoum inşallah sizlerinde en yakın zamanda geçer mutlaka takip edip dsoktorunuza başvurun bide aklıma.takilan.sorulari ben serklajli.anneler diye post oluyor genelde ben hep kaya yaziyorim.cevap geliyor 2